Monday, November 9, 2009

hujan ooo hujan~

Tengah musim hujan kan sekarang ni?

Petang-petang je mesti hujan. Best betul kalo dapat tido. Tolak aku je kot?

Tesis nak kena siapkan. Bab 1, bab 2 dah settle. Tinggal bab 3. Hai lorh... aku dah lupa nak macamana nak translatekan SPSS nih. Haha... tau buat korelasi, regresi, but... seriously aku lupa dah nak citer ape pasal aras signifikan segala tu.

Owh, rasa macam nak pi mengurat Prof R je, nak mintak dia ajar SPSS semula. Ye la, korang bayangkan last tima aku belajar SPSS dua semester lepas. Bukannya aku ni komputer boleh dok rewind, fast forward segala. Dah tak berapa nak ingat. Nota ada, yes... but tak sama macam kalo buat video kan? Sepatutnya pembelajaran dalam kelas ada buat rakaman la. Takde tertinggal ape pon yang lecturer cakap. Hehe...

So, macam mana ni? To do or not to do? Penat la. Sebelah ni katil... memang katil tu tak memanggil aku pon, tapi aku yang memanggil diri sendiri untuk baring-baring... Bestnyer kalo dapat tido time hujan macam ni. Huhu ;(

p/s: Macamana nak interpret aras signifikan 0.05, 0.01 nih???

No comments: