Tuesday, November 3, 2009

kursus kahwin II

Yey!!! Hari Sabtu ritu aku dah pi amek sijil kursus kahwin aku kat Putrajaya! Hepi bagai nak rak bila terpikir yang dah lepas satu tahap aku. Pasni tinggal nak kahwin je. Hahah (gatal sungguh!) Eleh, ye la, takkan la sesape yang dah pi kursus kahwin ni tak pnah terpikir nak kahwin walaupun masa tu dia takde pasangan lagi? Tipu je korang ni kan?? hehe ;P Well, aku tak suka selindung. Aku bukan talam dua muka.

Ni aku nak kongsi kegembiraan ngan korang. Sijil Kursus Pra-Perkahwinan aku:


Hari tu ada gak letak status kat FB... member-member ni ada je yang perasan status ni:

Pastu bila dah dapat sijil ni, post lagi satu status:

Okeh, separuh daripada comment balas aku pada dorang tak dapat nak copy la. Panjang dan banyak. Ni diantara komen dari kawan-kawan yang terawal komen kat status aku tuh.

p/s: Whatever it is, I am happy as always :))

No comments: