Wednesday, November 11, 2009

Kau & Aku

Pertama kali kita bertemu terpanaku melihatmu
Kurasakan kehangatan yang kau berikan untuk diriku.

Aku juga merasakannya, indahnya suaramu luluhkan hatiku
Nada-nada indah lagumu membuatku slalu terbayang kamu

Kini kita
Bahagia bersama
Dalam suka
Atau dalam duka
Sebuah ucapan janji yang tak pernah berubah
Bersama kau dan aku untuk selamanya

Kau dan aku, dalam cinta
Bahagia yang tiada terkira
Kau dan aku sampai nanti
Sang waktupun takkan memisahkan (kau dan aku)

Saat nanti bila memang sudah tiba waktu yang ditunggu
Ku kan menanti saat indah jangan biarkan berlalu percuma
Percayalah kekasihku dirimu dalam khayalanku selalu
Akupun merasakan yang sama, tak dapat kuberpisah darimu

Peluk aku
Betapa hangatnya
Tak kulepas
Walaupun sesaat
Bahagia yang kudapat hanya dari dirimu
Bersama kau dan aku selamanya

Kau dan aku selamanya
Nada-nada indah kunyanyikan
Kau dan aku dalam cinta
Bahagia bersama slamanya

Diam-diam kau melihat cintaku
Hanya untuk kamu tiada yang lain
Buanglah keraguan yang ada di hatimu
Yakinkan hati kita selamanya

Kau dan aku dalam cinta
Bahagia yang tiada terkira
Kau dan aku sampai nanti
Sang waktupun takkan memisahkan

Kau dan aku (kau dan aku)
Selamanya (selamanya) 4X
Untuk kita...


Korang pernah tengok citer KAU & AKU kat Saluran Astro Ria tak? Aku biasa-biasa je tengok citer tu, kalo tertengok, tengok la. Cinta budak remaja. Tapi soundtrack lagu citer ni memang best! Siyes best. Betul, tak tipu. Lagu kat atas ni salah satu lagu yang best, aku minat dengar.

Aku nak tuju lagu ni kat buah hati aku yang sorang tu --> Encik Qhohar <--

Lawak je tetibe nak jadi jiwang-jiwang ni. Tapi sesekali macam ni pun ok jugak. Hihi (sambil gelak malu-malu).

p/s: 'Sayang, cuk hargai kehadiran sayang dalam hidup cuk. Terima kasih kerana selalu ada di waktu cuk betul-betul perlukan sokongan moral'...

4 comments:

aTiQue said...

br aku tau ko nie jiwang rupanya!wakakakaka

elanie*Q said...

beb, bukan jiwang. tapi berhati fragile. haha ;p alarhh..mcm ar ko tu xjiwang ;p

aTiQue said...

aku tak jiwang la...hahahaha =P romantic jerk akaka

elanie*Q said...

romantik tak sama mcm jiwang eh? mentang2 la ejaan pon lain ;p ahhh...aku tau ko jiwang jugak, aku tak kira!! ;p muahahaa