Friday, January 1, 2010

2010?

Hah?? Dah 2010 dah wehh!!!

MasyaAllah, pejam celik pejam celik dah masuk 2010 dah.

Aku tak ready lagi untuk tahun baru ni sebenarnya (if not, takkan memula entry aku dah terkujat kot??). But, by hook or by crook, masa tu tak tunggu kita. Nak tak nak memang dah masuk tahun baru, tahun 2010. Bye-bye 2009, helloooo 2010.

My last day in 2009 dipenuhi dengan kupu-kupu terbang dalam perut (haha...butterfly in the stomach bak kata omputih).

301209: pembentangan viva
311209: edit ape yang patut pada tesis untuk hantar jilid. Seharian kat UKM.

Viva? Alhamdulillah. Sume berjalan lancar. Berkat usaha sendiri dan penyelia aku yang suka suruh aku tambah benda last minit. Selain tu berkat doa ngan nasihat abah + ibu, Cik Abang yang salu dengar bebelan aku pasal tesis ni selain adik beradik yang lain (bernanah telinga ke? hehe). Dan berkat doa pada-Nya, minta dipermudahkan setiap langkah dan kerja-kerja aku berkaitan tesis ni. Amin~ Semua nya berbaloi :)

Jilid? Isnin pagi ni aku dah boleh ambik final product tesis aku kat kedai fotostat dah. Lega hati aku ni bila semua dah selesai.

p/s: all in all, pengakhiran 2009 yang sangat best. Alhamdulillah, pasni dah boleh cari kerja :)

No comments: