Sunday, January 17, 2010

self-control

See, i told you, i told you, i told you. I can feel it coming. And yeah... Hehe ;P Oppss, she did it again (i thought u have great self-control than i am? guessed we both equally in the same.. gahhh). I dun mind and am indeed happy with the fact that she reads it. Puas hati aku kan, ko dah baca walaupun aku tau ko tak paham ape yang aku cuba sampaikan ye lah
--> ' IQ tinggi, EQ rendah' <--
ko nak sangat aku kutuk ko kan, meh, aku bagi kaw2 punya :)) hahahah
(ko yang cakap aku kutuk ko sedangkan tak pon, jadinya, nak bagi sedap hati ko, meh la aku kutuk btul2).

But since I promised myself not to meddle with this matter anymore, i'll let this one pass la. Nope, not just this one, but a whole lot more to come from her side.

p/s: Baru puas hati aku. Dah cara ko cakap tu macam aku ni jahat sangat kan, haaa.... ni baru setaraf ngan title yang ko bagi tu. Muahahahahhaah ;D ;D Ahhh... you made my day ;))

3 comments:

aTiQue said...

hoho! relax2 cukup! ingat nanie..kita skng berusaha be a positive thinker. sekali jerk kita FLUSH! haha! Silent is Gold! =)

elanie*Q said...

i know dear. saje je curah minyak atas api. muahahahahaha ;D lawak sungguh rasa. tetibe jadi cam bebudak balik ;) sebabnya dia letak aku dlm situasi aku ni JAHAT. entry sblm ni tak jahat habis tu, tu yg bagi sejibik lagi, bagi JAHAT HABIS LAAAAA.... ok,ok...aku ok dah. lalala~

p/s: mcm la ko takkan buat spt yg aku buat skrg ni. nak jahat, biar jht btul2 kan? ni aku belajar dari ko jugak. wehee~

aTiQue said...

ces! aku gak kena???? tang jahat jerk aku..=P