Thursday, January 28, 2010

result for thesis

Wahlaweiiiiiii... aku baru lepas check result tesis aku kat smpweb!

Guess what?


AKU LULUS!

Alhamdulillah... berkat pening-pening lalat, berkat sakit hati kat supervisor, berkat kehulu kehilir cari bahan dan berkat menangis sampai Cik Abang kena pujuk (pujuk guna ayat rasional je... tq sayang!), semuanya MEMANG BERBALOI-BALOI!!! ;D

I dun expect my thesis's result will be this superb since ni tesis berkaitan ngan projek supervisor aku. Projek yang dia lead. So, aku ni kira memang cari nahas la sebenarnya kalo buat tesis under dia sebab berdasarkan pengalaman Alang, sape-sape yang buat tesis under projek supervisor aku ni memang dia tengok betul-betul, silap-silap boleh dapat result teruk. Macam kawan-kawan Alang masa degree dulu.

But, Alhamdulillah, i have tried my best and I've been through like .... masa nak buat projek ni. Tapi berbaloi jugak akhirnya.

PNGK takla aku sampai dapat anugerah dekan or wat-so-ever, tapi ok la tuh, dapat 3.53! Congrats to myself~ Teheeheee~

p/s: Bangga japs :))

2 comments:

Liyana said...

ALHAMDULILLAH!!!!I'm so proud of u dear!!!weeehoooooooo~!! bestnya!!!gempak ar tuh result...best!best!best!karaoke jom!!!

elanie*Q said...

jom, jom... jakel jadi kan this saturday?