Thursday, January 21, 2010

movie marathon

yeay!!!!! lepas dah aku punya gian nak buat movie marathon!

Dua movie dalam sehari. Dah lama dah aku tak menyempat nak tengok movie sensorang. Saje-saje... rindu~ Dulu bila ada masa free je memang ni la keje aku. Dis time around, sebelum aku benti jadi penanam anggur kat umah, at least aku dah menunaikan impian aku yang satu nih ;D Senyum lebar-lebar yeee ;)

Pagi tadi aku tengok citer Old Dogs kul 1130. Diikuti dengan gap satu jam, petang tu kul 2 aku tengok citer Tooth Fairy plak. Huhu... Hari ni aku kekejangan kat dalam panggung wayang! Sejuk btul... Brrr~~ (macam iklan C**a-c**a)

Old Dogs tuuu... hmm... family story. Biasa-biasa je citernye. Kalo tengok trailer, macam dari awal tu gelak manjang tapi bila dah tengok movie sebenar, hmmm...boleh la. Aku bagi 3 bintang dari 5. Itu pun sebenarnya markah popcorn je lebih. Biasalah aku ngan popcorn macam aur dan tebing; tak boleh dipisahkan. Ekekeke ;P

Tooth Fairy plak, best! Tengok la. Nak kata recommended, boleh la. But since boyfriend aku berlakon (Dwayne 'The Rock' Johnson), aku agak bias la, 4.5 bintang! Weheee~ Untuk sape-sape suka tengok The Rock berlakon, pi la tengok. Comel btul The Rock pakai baju ballet! Hehe ;)

p/s: Hari ni satu hari aku makan popcorn je. Ngan nugget. Itu je. Lately ni aku takde mood sangat nak makan berat-berat. Kecuali bila pi makan ngan buah hati. Itu lain citer arr... Kihkih :D

No comments: