Friday, April 17, 2009

Behind Enemy Lines II

oohh....
Aku dah beli DVD Behind Enemy Lines II dah. Ritu aku jumpa and beli yang B.E.L I + III je. Tapi seperti beselah, aku ni macam tak paham bahasa je nak exam Selasa minggu depan tau tak...hahaha...

Nak buat camne, otak tengah tak boleh berfungsi ni sbb nya pergi kelas ganti EIA tadi, Encik Zaini bagi list assignment yang kitorang kena buat berdasarkan pergi trip ke Langkawi last week. And...guess what? Ada PRESENTATION, diulangi lagi sekali, ada PRESENTATION!!!

What the...?

Kamon la, kene present 7 Mei, kul 2.30ptg. Awat lagu tu???? Tau la, dah habis exam 5 Mei tu, tapi saja nak bagi otak orang lagi serabot tau lecturer2 'kesayangan' kitorang ni. Dah la ritu kata water quality buat in-situ je, la ni Encik Zaini kata kene buat labwork sket...

Grrr......geram nih!

Ahhh!! Aku tak kesah! Aku tau, aku dah beli DVD baru, aku nak rembat tengok dulu. Bagi kasi can hati ni cool dulu....Erm, sambil makan KFC...waa...sudah lama woo tak makan KFC. Kepingin.

No comments: