Wednesday, April 15, 2009

Langkawi --> Ampang --> Exam?

adush...

Dah settle segala trip untuk semester ni, nak kena peningkan kepala buat report EIA plak dalam minggu depan.

Hish, dah tau pon yang balik bukan dengan tangan kosong, tapi...

SANGAT MALAS OK?

Sebabnya, exam dah start minggu depan. Ni jadual exam aku:

210409 : Audit Alam Sekitar
280409 : Prinsip dan Teknik Penilaian Impak (EIA)
300409 : Sistem Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan
050509 : Prinsip Keselamatan dan Kesihatan dalam Persekitaran Pekerjaan


So, tang mana aku nak menyelitkan report tu? Boleh je, tapi aku nak concentrate exam...Ala, bosan la cenggini...(hish, nanie, sabar2...boleh la, gediks semacam plak bila dah balik dari Langkawi ni)

Erm, gambar kat Langkawi nantilah ye, pon sangat malas nak upload dalam FB dan kat dalam blog ni pon malas jugak. Wakakaka ;D

Ntah, maybe sebab dah tau nak exam ni, takde mood untuk segala-galanya. Dah tau nak exam pon, boleh plak tersangkut baca nota dan buat nota ringkas..hehe..Tapi, sangat malas... (erm, rasa dah 3 kali dah aku sebut aku SANGAT MALAS ni; jdnya mmg aku SANGAT MALAS sekarang ni..huhu)

No comments: