Sunday, December 20, 2009

longlai

Waa... semalam yang longlai!

Semalam kan aku pi Bidor, jemputan kawen kakak buah hati aku. Sampai Bidor around kul 1230tghari. Tunggu abang ngan kakak ipar aku datang dari Sabak Bernam dah kul 120ptg. Masa tu Sayang aku tepon tanya aku katne (ye la, nak masuk area Sungkai aku inform dia. Masa tu kul 12tghari dah. Mesti dia terpikir awat la lama sangat dari Sungkai nak ke tempat dia. hehe) Pas je abang sampai, terus kami gerak ke rumah pengantin. Kami ni datang masa pengantin dah siap bersanding. hehe ;p

Duk kat umah pengantin dalam sejam. Sian tengok Cik Abang aku tuh, penat dan sebuk dia nak menjayakan majlis kakak dia sampaikan lupa nak cukur janggut dia. Hehe... first time tengok dia ada janggut sebab keje Navy kan, kena kemas, mana ada masa nak simpan-simpan janggut atau rambut panjang sket pun. Agak chomel juga ;)

Balik dari Bidor, besan Ibu ajak pi Sabak Bernam. Ok, Sabak Bernam, here we go!!!

Sampai Sabak dalam kul 4ptg. Siap makan malam segala, balik dah kul 7mlm. Sampai umah kul 9pmlm! Penat weh, badan longlai! Satu hari dalam kereta dengan driver F1 macam tu, pengsan aku! Aku drive pon tak macam tu okeh??

Pas mandi je, terus tido! Ngantuk dan penat yang amat. Hmm...

p/s: Ape yang penting? Dapat tengok muka buah hati!!! yeay!!!

No comments: