Tuesday, December 1, 2009

busy bee

Ok, agak busy buat seketika.

Tapi aku try gak nak menyelitkan sikit la ape yang patut. Nanti kalo tak update ader orang bising. Hehe ;) Ataupun untuk puaskan hati sendiri.

Ni dah masuk bulan Disember. Owh, Disember??? Serius?

Aku kena hantar final tesis aku Jumaat ni (041209). Tapi sebelum 4hb tu kena gak bagi penyelia aku baca ape yang patut dulu. Payah dapat penyelia banyak songeh nih. huhu... Tapi aku tau, banyak songeh dia pon untuk kebaikan aku jugak (jangan banyak songeh ye Cik Elanie. Uhuh~).

Tapi korang boleh bayang tak, bila last week dah bersungguh buat siapkan, then bila jumpa penyelia dia kata kena betulkan lagi. So, minggu ni agak poyo je mengadap tesis ni. Baru buat tak sampai 10 minit, tetibe sambung YM je lebih. Bosan dah mengadap benda ni. Tesis ni. Eurgghhh~

Tapi Nanie, demi masa depan, kena kuatkan semangat okeh??

p/s: Sabor je la~

No comments: