Tuesday, December 15, 2009

rindu~ [part III]

Tadi aku saja bukak folder saved item aku dalam hp ni. Dalam tu sume msg yang penting-penting je aku simpan. Mostly dari Cik Abang aku. Ada satu msg ni dia bagi masa tu aku kat kampung, dia pon kat kampung (masa Hari Raya Haji). Bila aku baca msg tu, ada sket-sket macam petikan dari novel The Notebook tuh. Sebab tu bila aku baca buku tu, aku teringat ke dia. Macam dia pernah baca je novel tuh.

"... walaupun kita banyak perbezaan, keikhlasan diri kita berdua buat perhubungan kita bersinar. Abang harap perhubungan yang kita dirikan ni sampai ke akhir hayat, InsyaAllah, Amin~...'

InsyaAllah perhubungan kami ni hingga ke akhirnya. Ahaaa... aku sedih tetiba.

p/s: RINDUNYA pada dia (padahal baru 2 hari tak jumpa)... hukhuk :'(

4 comments:

f@nna said...

ahh so sweet ;p fana nye mr.xxxx tak dapek la kuarkan ayat macam tu sebab die punye stail ayat pendek2 je konon2 segan la heheh..anyway, 2 hari tu lame ok. lebih kurang macam 2 tahun kannnnnnnn wawawawa

elanie*Q said...

well, sume org beza2 kan f@nna. As long as u know he loves u, it's fair enuf :)

yee!!!! 2 hari memang sgt lama! lagi2 dia jauh kat perak sana, buat persiapan kakak dia nak kawen, lagilah!!! hukhuk

f@nna said...

mr.xxxx punye stail action speaks louder than words. sebab tu kene jumpe selalu.hahaha.alasannn ;p

ohh sabtu ni gi bidor kan. all da best ek jumpe sedare mara die pulak heheh

elanie*Q said...

amboiiii, actions speaks louder ehh.. ape korg buat tiap kali kuar haaa? bg tau mak ;p hahaha ;D

cik abg sy pemalu. jrg dia ckp dpn2 but when he did, rs mcm nak nyorok blkg tiang je. hehe. so, mostly part2 yg mushy-mushy mcm ni dlm msg je. silap2 kalo dia ckp dpn2 nanie, mau nanie nanges dpn dia. Owh, no..cannot ler~ I am so sensetive. btulla kot org kata bila bercouple ni, kita mudah kuarkan air mata.

p/s: yep, sabtu ni pi bidor kakak dia kawen. sabtu lepas jumpa mak dia+kakak dia je. ni jumpa semua. fuhh~ insyaAllah ok sume. Tq for ur luck! hehe