Thursday, December 3, 2009

terkejut

Semalam masa teman Cik Abang makan malam kat Kg. Baru, tetibe dia tanya satu soalan cepu cemas.

Soalan yang... how to say ahh??

...agak sukar untuk aku jawab.
...boleh buat aku tersedak kalo tengah makan.
...boleh buat aku ketawa kalo ditanya oleh orang yang salah.
...boleh buat aku terkedu dan tersentap serta...
...boleh buat aku terkulat-kulat nak jawab!

okeh, itu sahaja. Aku sekarang pon masih rasa di awangan lagi. Masih terpikir pasal soalan tu lagi.

p/s: Dah masuk bulan Disember. Pastu bulan Januari, Februari, Mac, April lepas tu...

2 comments:

Liyana said...

"Dah masuk bulan Disember. Pastu bulan Januari, Februari, Mac, April lepas tu....."


LEPAS TUH MASUK BULAN MEI & It's my burfday!!!muahahahaha...oppsss...mean nanie tunang bulan 5 ke?

elanie*Q said...

ana!!!! i dun know. seriusly. i got stuck with his question u know. up till now. hee~ but my mom kinda like ok with it.