Friday, March 19, 2010

interview

Semalam, aku ada interview tau.

Interview yang aku rasa... ntah? Haha ;D Aku takde perasaan sebenarnya interview semalam. Tapi risau gak sebab interview kerja government. Nak kena proper segala lah.

Tapi bila interview, tanya aku pasal parlimen ehh... Aku ni bukannya a big fan of politics pon. So, bila ditanya pasal parlimen, mana yang aku tau, aku jawab. Tak tau, kata tak tau. Empat orang sebelum aku, sume interview setengah jam sorang. Aku ni candidates nombor 5, hanya 15minit. Hahhahaa ;D Is it a good thing or a bad thing? Tak tau... Itu yang aku takleh nak jawab tuh.

Ada rezeki, ada lah. Takde rezeki, cari keje lain. Who knows ada peluang yang lebih baik menanti kan? Hehe :D Gila positif kan?? ;P

p/s: All in all, so much for working in a government sector huh? Pasal kerajaan pon dah OUT! Hahaha ;P

No comments: