Wednesday, March 31, 2010

tempahan baju kurung

Semalam tengah aku syok cari info pasal klinik untuk buat suntikan rubella tu tetibe Along buzz aku kat YM. Borak itu ini tetibe boleh plak dia tanya aku samada aku amek tak tempahan baju kurung. Along baca entry bawah ni ke?? Hehe... percaya ke Along nak bagi Angah jahit baju Along ni? Yo yo on je Along nih...

Memandangkan aku pon blum keje lagi, menjahit ni seems fun jugak. Aktiviti dimasa lapang. Tapi aku hanya tau jahit baju kurung biasa atau kurung pesak gantung je. Potong belum diajar oleh sifu tapi jahit dua benda tu lebih kurang sama. Aku ingat nak beli buku asas potong baju la. Sure syok. Buat benda yang kita suka, sume boleh menjadi. Hmm.... can't wait nak beli buku jahitan tuh!

p/s: Aktiviti masa lapang seorang bibik. Hahaha ;D

No comments: