Monday, March 15, 2010

maafkan aku

... buat seketika blog aku ni dah macam blog perkahwinan pon ada. Eh eh... aku memang nak kawen pon. Sesiapa tak suka baca, sila click pangkah atau singgahlah kat mana-mana website lain okey? Jangan serabutkan otak anda dengan cerita ceriti majlis saya.

Lagipun, ni blog aku, suke aku lah nak coretkan ape pon. Ye tak? Ada aku kesah? hehe ;D

Tunggu la insyaAllah lepas Julai nanti, berbalik la aku ke alam cerita-ceriti yang common. Sekarang ni dalam kepala otak dan real life aku masih berkisarkan hal-hal majllis kecil-kecilan hingga yang majlis akhir tuh. So, bear with me dear~

p/s: 124 hari lagi.

2 comments:

Liyana said...

Hello..our blog is OUR DIARY okeh...contohilah BRIDE TO BE yang ana suka follow such as sabsabby, amy mizunderstood, diahlicious, anillutaze & etc....depa sume gunakan blog sebagai medium utk compile their wedding preparation tau dear...so kenapa nak say sorry to others? Blog kita,kita bukak everyday...so,buat NOTES....apa yg dah ada tulis done...so barulah majlis kita dapat dirancang dengan SEMPURNA dear...ada paham?


p/s : opssss...terlebey celoteh plak!!!ekekeke...btw,i'm so much in love with blogger yg citer pasal wedding preparation diorg okeh?;P

elanie*Q said...

hahah...ni bukan wedding preparation pon ana. lebih kepada MENGARUT. hehehe ;D