Monday, March 15, 2010

pening, pening...

Bila dah pegi pameran pengantin ni, aku dah pening kepala.

Sebab ape?

Sebabnya aku cuba nak meluangkan otak aku dengan idea-idea baru orang lain. You know, all the wedding dresses, gifts, dais pelbagai la kan. But, there's some problem throughout the steps I'm taking.

Aku dah bias la. Yep, you got me right. BIAS!

Bila aku tengok booth dorang ni, then aku akan pikir 'owh, maybe Kak Sue boleh buat yang macam tu jugak'. Bila tengok mekap-mekap kat booth yang disediakan, nanti aku pikir 'takpe, Kak Sue mekap lawa jugak'... Adeh~ Nasib baik la dua hari aku pi pameran tu, malam tu aku tak bawak ke mimpi. Fuhh, lega. Aku ni suka berfikir sampaikan nanti terbawak ke dalam mimpi. Last-last esok paginya nanti otak aku kepenatan (penat minda lagi penat dari penat fizikal tau)...

Aku sampai tak tau nak tanya ape kat spokeperson booth tu sebabnya keBIASan aku tuh. What to do, what to do?? Ini macam orang lain takde chance lah.

p/s:Tapi, ada dorang kesah?? Tak pon kann?? hehehe ;D

No comments: