Saturday, March 6, 2010

pre-birthday

Hari ni tetibe teringat nak mesej Tqah. Ada satu plan kat kepala otak aku ni yang aku nak jalankan dari minggu lepas lagi tapi asyik la lupa nak tanya Tqah; since both of us nak try benda yang sama.

So, petang tadi lepas Zuhur, aku saja tanya Tqah samada dia nak try tak jumpa Kak Suria yang handle wedding Ita tahun lepas. Giler minat ngan make-up Ita masa wedding tu. Kebetulan plak aku ngan Tqah ni memang agak cerewet bab-bab pilih make-up artist. Siyes! Dan kebetulan... erm, takde pape la ;) Hihiiii :)

Petang tadi try call kak Suria tu tak berangkat; hantar mesej pon tak bereply akhirnya kitorang decide gamble je pi serbu kedai dia. Before dis pernah gak pi kedai dia tapi dah malam masa tu and try call pon tak berangkat. Hari ni gamble, kitorang tengok-tengok ada sorang lady ni berdiri depan kedai tu tengah berborak ngan 2 orang guys. Kitorang saspek macam kak Su since kitorang pon tak pernah tengok muka kakak tu. Pas je guys tu blah dan kakak tu masuk kedai semula, kitorang pon ape lagi serbu la dan nak kata rezeki kitorang tak rezeki jugak sebab kakak tu memang kak Su tapi dia tengah tunggu masa je nak deliver barang-barang kawen ke satu tempat ni, ada majlis. Huuu~ There you go; the good and the bad news. Aku cakap la yang aku ada tepon and mesej dia tapi tak bereply, kak Su mintak maaf sangat kat kitorang masa tu sebab dia busy sangat. Dia mintak kitorang datang lagi next time and better on weekdays.

Kitorang sempat pi survey 2-3 kedai pas dari kechiwa tak dapat bincang ngan kak Su tu tapi kebanyakkan kedai tutup la plak. Ceh~ Bila nak ke Ampang Point, kak Su call aku semula and dia kata if dia free nanti dia akan bagitau kitorang so boleh la kitorang bincang ngan dia lama sket kat kedai dia; biasalah bincang wedding package segala lah. Wehee~

Habis je round kat Ampang Point, Tqah ajak teman dia pi makan, katanya lapar and dia nak belanja. Aku on je, dah kalo orang nak belanja kan; rezeki jangan ditolak... hahahah ;D Balik dari makan ngan dia tu, baru aku teringat something...

p/s: Tq Tqah sebab belanja aku makan, it was my pre-birthday gift la memandangkan ko tak dapat belanja aku esok. Hehe :) Thanks dear! :D

No comments: