Wednesday, March 17, 2010

mood, mood, moody

Hari ni takde perasaan sangat nak update.

Malam tadi dapat mesej dari Kak Iza ajak pi dinner PAMs kat UiTM Shah Alam. Selang beberapa minit pastu si Wafi plak mesej tanya samada aku nak pi ke tak.

Tarikh : 190310 (Jumaat)
Masa: 830mlm
Tema: Masquerade + Garden

Why la wehhh ada topeng-topeng ni??? POyos sungguh sape bagi idea nak pakai topeng ni tau. Nak pakai baju ape dah satu hal. Siap nak swuh pakai topeng pulak. Hish~

Aku cakap kat Wafi, if aku pegi pon, aku sempoi je pakai blouse aku salu bawak pi jalan-jalan ngan member2 tu. About the topeng tu... hmmm... agak-agak kena halau dari dinner ke kalo tak pakai topeng? It should be fun, but bagi aku, more fun kalo aku tak dipaksa pakai topeng. Siyesly, most of the time, aku tak ikut rules sangat kalo bab-bab cenggini lagi-lagi yang buat rules tu orang lagi muda dari aku. hehe... Ahhh... redah je lah kan? Who cares pon. Lagipun aku bayar kos dinner.

Tapi satu hal lagi timbul. I need to get pass pak guard kat UiTM. UiTM memang terkenal ngan guard yang tak bagi lepas sesaje kalo takde sticker kete ni. Dari dulu sampai la ni. UKM tu sangat senang nak masuk. Angkat tangan je kat guard, dah bleh trus masuk. UiTM, no way la...

Pastu, kalo nama pon dah dinner, konpem la bukan habis majlis kul 10mlm. Mesti berlarutan sampai kul 11mlm the most la. Aku nak balik kul berapa ni? Alarrhhh... satu hal jugakkan?

Nantilah, aku kena pikir lagi ni.

p/s: So much for takde mood untuk meng'update'. Heh~

No comments: