Monday, May 30, 2011

Congrats Mommy YUYU!!

This entry aku nak dedicate pada our former M2B jugak yang sekarang ni dah jadi mommy pon, our mrs Yuyu!!

Sabtu baru2 ni masa aku tengah kemas2 rumah baru, ada dapat msg dr nombor tak dikenali.

"Alhamdulillah, nuruljannah slmt melahirkan baby boy pada pukul 2.42pm, 27 may 2011"


Camtu lah bunyi sms tu.

Well, aku tak pernah ada kawan nama jannah dan seumur aku hidup, yuyu atau panggilan jannah ni la sorang2nya kawan yang aku ada.

Aku kenal dia mula2 dari zaman degree dulu. Masa tu part 3 bila aku kena repeat class Leisure yang aku menyampah nak belajar tu :)) repeat ngan budak2 junior 1 sem dari aku. Yuyu ni junior aku kat UiTM. Bila sambung Master kat UKM, kebetulan plak ex-roomate Yuyu masa kat UiTM ni jadi one of my BFF, the one that I called Along. And kami terjumpa semula kat dearest blog ni plak bila masing2 share pasal experience being pregnant ni :)


p/s: So, all in all, Congrats Yuyu! I am indeed very happy for you. Bila kawan dah bersalin ni, rasa cam aku pon tak sabar nak bersalin. Tapi, I got another month to go, InsyaAllah. Biar baby cukup term macam Yuyu yang bersalin masa 36 minggu 5 hari (kalo tak silap kira la). Kejap je masa berlalu :)

3 comments:

~YUN~ said...

nanie,kite plak yg bedebar2 kan??hehe!lepas ni insyaAllah kite sekali kot.. =)

mr.s mi-G said...

eh, yuyu dah bersalin.patot lah lame xhapdet blog..hehe..

yuyu jannah said...

tq nanie..huhu..yuyu send msg kt kwn2 yg yuyu ada nom phn..tringat ada no nanie..