Tuesday, February 15, 2011

(12) How & Why?

Day 12 - How you found out about blog and why you made one?

At first, my BFF ni bagi link blog dia masa kami tengah YM sama2. Baca punya baca blog dia and blog2 yang dia link dalam blog dia, macam best je berblog ni. So, timbul la keinginan nak berblog jugak. But, seperti yang pernah aku post dulu, blog ni neither private nor too public. For those yang tau, tau la kewujudan blog ni. Unless I decided to go public macam orang lain. And that's why jugaklah, aku hanya ada 9 followers tak macam sesetengah bloggers yang ada antaranya mencecah beratus2 followers. But I don't mind pon how many of them sebab this blog is strictly a personal blog. I write about myself and the things occured to me, my surroundings and to people that are close to me. Balik2 pon tentang tu jugak. Bukan blog info2 sangat. Sekadar suka2. Tu je. Mengarut2 pon blog aku and aku tak suka orang orang annoying ngan aku walaupon pada dasarnya banyak gak benda yang aku angkat bakul sendiri dalam post2 aku yang lepas dan aku jenis tak kesah ape pendapat orang lain. Muahahaha ;D

I used to wrote things in diary and I have lots of it. Tapi, bila menulis kat dalam diary ni, kena tulis tangan and aku dah penat menulis. Tulis ikut mood, bila banyak, tetibe tulisan jadi hampeh macam ayam men cakar2 kat atas pasir. Ngeee~~ Dan blog ni sebagai satu alternatif untuk aku membebel tak sudah dan tulisan tetap akan sama dari awal sampai akhir :D Siap bleh nak besar atau kecik, and colourful lagi. Save bajet beli pen warna warni :))

No comments: