Monday, February 14, 2011

annoying!

Tengahari tadi aku terasa sangat nak makan McChicken McD. So, on enjin kete trus tekan minyak ke k4 Wangsa Maju.

Dengan satu tujuan: nak pi beli McD je.

Ada satu kaunter je bukak, and ada sorang je kakak bawak anak dia depan aku.

Kakak tu punya la annoying! Mentang2 la dia customer, dah la bagi order pon macam hangin and tak jelas. Pastu bila kakak kaunter tu repeat order, and tak sama macam yang dia mintak, mula nak naik hangin plak.

Kesian weyh kat kakak McD tu, sampai dah naik ketat muka dia bila 2-3 kali customer depan aku ni kata dia salah amek order... Dahtu bila order tengah disiapkan, mula lagi marah2 sebab kakak kaunter masukkan salah barang dalam happy meal anak dia.

Kot ye pon ko customer, respect la sket orang yang keje amek2 order ni. Bukan ko je yang betul. Dorang lagi hafal menu kat McD tu by heart tau. Cuba la cakap or tegur elok2 kalo silap sekalipon. Sedap sikit telinga nak dengar. Bukan pekerja McD je yang sedap dengar, orang yang beratur belakang hang pon sedap hati. Baru la nampak civilized. Ini tidak, ANNOYING HABES!!


p/s: Kesian kakak McD tu. Aku plak yang rasa macam nak cekik2 je customer depan aku tu.

No comments: