Tuesday, February 8, 2011

(5) Going Places

Erm, aku ni bukan kaki melancong. Orang lain hobi masa cuti2 suka pi holiday sana sini. But to me, kalo cuti, memang aku cuti habes. hehe :)

Melepak kat rumah je kejenya membesarkan badan.

So, nak masuk 26 tahun hidup ni, tempat2 yang pernah pegi macam ke Mekah, Jeddah (dan kawasan sewaktu dengan Umrah) masa umur 20 tahun, Myanmar pernah sampai 2 kali sebab abah keje kat sana, Sabah, emmm... lagi? Yang tempat lain kebanyakkannya kat area semenanjung je. But I don't mind dan aku takdelah sedih pon tak dapat nak keliling dunia pi melancong. Nasib baik bukan hobby aku :P

Tapi nak letak gambar... semua gambar2 tu kat laptop lama yang dah rosak tu. Abang plak malas nak transferkan segala folder yang ada dlm lappy aku tu. Jadinya, terperap je la lappy aku tu kat umah dia. And I am left with new picture je *sigh*.

So, gambar terbaru pi Skybridge dah letak dalam satu entry bulan lepas.

Gambar lain?

Ahah!! Gambar ni!!



Bulan 9 tahun lepas pi raya kat Kedah; kampung Tok kat Alor Setar. The picture was taken kat Alor Ibus, kawasan tepi pantai yang popular ngan pembuatan belachan kat Alor Setar.

Saw a lot of ikan belachak there. Masa tu air surut lagi. Tapi udara memang best habes! Angin bukan setakat sepoi2 bahasa je tapi kalo letak kerusi kat tepi tu, konpem boleh terlelap punyalah :D

1 comment:

Ajwedding said...

cantik la pic yg last tu...