Monday, February 21, 2011

(18) Plans/ Dreams/ Goals

Short term plan -->

Nak pi JJCM kat Bangi, dah mengidam sangat nak makan nasi goreng kerabu kat Restoran Rimba, PKNS Bangi. Tak mau kat tempat lain since aku paling suka nasi goreng kerabu yang dorang masak. Takde tempat lain boleh lawan lagi :) Plan nak pi ngan Alongku~~

Dreams -->

Nak keluarga besar sebab family aku family kecik, aku ada 3 adik beradik je. Even family encik hubby pon hanya ada 4 adik beradik. So, kalo boleh, aku berangan2 nak ada anak ramai :)) Walaupun aku tau, bukan senang nak jaga anak ramai ni.

Selain tu, aku nak jadi isteri yg solehah. I know it's a long way to go since banyak kena ubah perangai ni. hehe...Ye, sy ni nakal orangnya walaupun dah nak jadi mak budak ;P

Third, nak jadi anak yang solehah pada Ibu Abah, nak jadi kawan yang sejati pada BFF semua dan nak jadi kakak yang sangat supportive pd si adik. hehe ;D

Short term goal -->

Nak naik 0.5kg je bulan ni. Last week tak berapa nak naik. hehe..boleh plak mcmtu ye?

No comments: