Thursday, February 10, 2011

(7) The Impact on Me

Next challenge is: A picture of someone/something that has a big impact on you.


Why them?

They're my parents. They have all the tick that give an impact in my life. Siapa aku kini, atas ajaran kedua ibubapa aku jugak. And pernah dengar tak orang pernah kata yang, macamana kita sekarang ni, menggambarkan orang yang mendidik dan membentuk kita dulu.

Alhamdulillah, my parents tought me well.

Dulu memang aku nakal. Weyh, siapa masa kecik2 and masa remaja tak nakal?? Aku admit aku nakal but on my own way. Aku takde la nakal sampai buat Ibu abah nak cekik2 aku. Haha :D Cuma nakal sket2 je. More kepada keras kepala, kepala batu and suka memberontak.

But, bila dah besar ni, I am changing. Bila dah kawen ni, lagilah...

They are my world, my soul. Without them, I am nothing. Without them, I am lost.


p/s: Sayang Ibu and Abah!! ♥

No comments: