Sunday, February 13, 2011

(10) The Songs in Me

Challenge: Songs you listen to when you're happy, sad, bored, hyped, mad.

Aku ni memang suka dengar lagu. Tapi kadang2 takde yang particular lebih2 lagi time dalam sesuatu mood tu. Randomly aku akan dengar ikut halwa telinga je walaupun masa tu aku sedih ke, happy ke etc.

But, mostly bila aku sedih, marah or hyped atau bosan giler, aku akan dengar something yang heavy2 sket. Nak kata lagu rock tak... Ah, lagu2 jiwang karat pon boleh. Hehe :)) tapi kena pasang kuat sket bagi berdentum kat lubang telinga ni (salunya pakai earphone je).

Kalo time happy, aku layan semua lagu. Terutamanya lagu2 yang comel macam Nobody by Wondergirls, Baby by Justin Bieber ngan Kissing You by Miranda Cosgrove. Boleh ulang sampai bateri habis. Tapi, lagu lain pon layan je... tak memilih.


p/s: Tapi, lagu ni je yang aku dengar setiap masa tak mengira mood ape >> Dear God by Avenged Sevenfold.

No comments: