Sunday, February 6, 2011

(3) Picture of Us

Kalo nak gambar yang semua ada dalam gambar tu macam takde. Tapi ada 3 keping nak kongsi kat sini :)

Dorang ni my BFF throughout my life. Jatuh bangun aku ngan dorang. Dari sekolah rendah sampai ke zaman Master kat UKM.



Gambar 1: Antara pari2 masa big day aku. Lagi 3 orang (Along, Alang ngan Bong) takde dalam gambar sebab dorang dah balik dulu :( Wish they were here at that time... (amboih..mentang2 la dah halal, peluk tak hengattt!!) They are special in their own way. Tak boleh nak gantikan dorang walau ape cara sekalipun.


Gambar 2: Masa konvo UKM bulan Ogos tahun lepas. Ngan Along, Bong and Alang. They are like my support systems. Tulang belakang yang terkuat selain my parents and encik hubby.

Gambar 3: Kawan rapat masa kat UiTM.

Adda (kiri sekali) ni macam adik beradik lain mak lain bapak aku sebab semua lecturer PAMs salu confused bila tengok kitorang. Merangkap ex-roomate setinggan jugak. Aku la yang buat setinggan kat bilik Adda masa part 6. Haha ;D

Kak Iza (with polka-dots scarf) ni roomate tegar aku kat Kolej Anggerik dari part 1 sampaila part 5. Dia la roomate yang paling dah biasa ngan aku yang suka mengigau ni. Ish, ish, ish...

Kak Aina (paling kanan) ni kakak seumur hidup. Enough said. Dalam ramai2 kawan rapat aku, dia ni la yang paling suka buat aku hangin. Ada je yang kadang2 buat aku geram..hehe.. Tapi, dia la yang paling rapat dalam hati ni. I won't called her my friend because deep down, she's my KAKAK just like ALONG (Nurul Ain Kahar) to me.


p/s: Everyone plays an important role in my heart. I love them to bits. A memory worth to remember :)

1 comment:

Ajwedding said...

ada gmbar sy..yeyayayyaya...hu3