Saturday, May 30, 2009

Sabah Rendezvous! (part V)

Day Four:

Woohoooo!!!

Aku nak balik hari ni. Tak sabar dah nak balik. Rindu btul aku kat katil aku, kat rumah aku. Yep, I miss my home. That's it. Period.

Hari ni, aku breakfast lambat sket. Pergi breakfast kat area belakang hotel kitorang tuh, Aieza Cafe. Pagi ni pon kepala aku masih rasa sakit walaupun dah tido lama malam tadi. Lepas makan tuh, pi masuk 7 Eleven, aku nak beli ActiFast. Dah tak tahan dah bila dah jadi budak hingusan balik nih. Mata pon rasa tebal je (hehe); sok sek, sok sek...

And then kitorang trus pi Pasar Filipina lagi. Last round. Nak pi beli lagi sket Kuih Cincin tuh and sket lagi buah tangan untuk kawan-kawan.

Ni dah kat bilik abah. Baru lepas kemas baju-baju kotor dan kemas buah tangan yang kitorang beli hari tu selain lepak-lepak tengok tv. Jap lagi nak mandi, siap-siap aku nak check out bilik aku; lepak plak kat bilik abah. Nak check out dari hotel dalam kul 2ptg nanti. So, oklah...aku nak mandi lah.

Salam Balik dari Sabah~

No comments: