Monday, May 11, 2009

semester break 09'

ahhh...sgt best bila dapat ganti balik tido2 yang ternganggu time exam ritu...petang tido, malam tido, wah...

Bila dah cuti ni, ader banyak favorite activity aku boleh buat.

Contoh macam baca buku (banyak ni, ritu tersangkut sat sebab assignment banyak, presentation, exam segala), layan citer dari CD collection aku yang best2 tuh, tido petang yang dah lama aku tak sempat buat sbb dok kat hostel, boleh pi buat movie marathon kat MBO atau GSC Mid sorang2, window shopping sorang2 lepas tension...banyak jugak ni nak kena buat before habis break 6 minggu nih.

Tapi baru aku perasan; ader jugak aktiviti yang kena guna duit (simpan2 la duit tu Nanie, nanti awal bulan Julai nak pi Singapore ngan Wafi + Kak Iza, kang takde duit plak)...huhu...

Takpe la, kalo tak, bila lagi nak enjoy, ye tak? Sem depan bila buat tesis tu dah makan banyak time aku. Banyak on d road sebab aku tak dok hostel plak tu. Dengan nak pi buat survey lagi...ish3...

Aahhhh...jadinya ader alasan la untuk aku enjoy cuti nih...Muahahahaa (sambil gelak jahat)

No comments: