Friday, July 10, 2009

hari ke-4

Hari ni hari ke-4 demam. Huhu... Lama tak demam macam ni. Selalunya paling-paling lama dalam 1 hari setengah atau 2 hari je.

Cik abang aku tu dok asyik ajak pi klinik, aku je yang degil tak mau pegi. Bukan ape, sebab aku tau demam aku ni ngade-ngade je lebih. Sebelum ni kalo aku gertak je kata nak pi jumpa doktor/ pegi klinik, secara atomatiknya demam aku surut tau. Paling teruk pon, sampai depan pintu klinik tu, aku terus tak jadi demam. Pernah sebelum ni aku kena marah ngan doktor sebab dia kata aku tak demam pon, nak mintak MC je. 'Ceh, doktor ni, badan saya, saya tau la saya demam ke tak!'. Lepas je dari tu, aku tak pernah jumpa doktor kalo aku demam lagi. Surrender lah. Aku yang demam, aku yang kena marah. Awatnye?

Kali ni bila aku gertak sket, tak nak plak kebah. Dah berpeket Panadol Soluble tu aku bancuh, baru nak ok sket. Sekarang ni kepala dah tak pening, hidung kadang-kadang je sok, sek sket. Tinggal kat tekak ni haa... Dah boleh nyanyi lagu Ella lepas ni ;)

Petang ni kalo dah ok, ingat nak jumpa cik abang aku tu. Dari hari Rabu hari tu dia ajak jumpa (alasan dia ajak dan nak teman aku pi klinik tu, alasan dia nak jumpa sebenarnya). Tengok lah. Kalo dah ok, kita jumpa la ye. Kalo tak, minggu depan je ;p (sebab minggu ni dia nak balik kampung) Hehe...gila kejam aku ni, kan? Well, you know me~

No comments: