Friday, July 10, 2009

minggu depan

hoh... tadi tak jumpa pon cik abang aku tuh!

Kebetulan petang tadi kat rumah aku hujan gerimis, tapi hujan panas la. Aku cakap ke dia, kalo nak jumpa boleh, tapi jumpa dalam bangunan je la. Ampang Point paling senang sebab in between tempat masing-masing. Tapi dia kata, takpe, jumpa minggu depan je sebab hujan dan aku pon baru nak baik dari demam.

Hish, dia nih... Aku dah bagi peluang pada dia nak jumpa (dan peluang pada diri sendiri) tak mau ;( Padahal semalam dan pagi tadi puas dia dok pujuk nak jumpa; siap nak teman pi klinik la, siap nak jemput kat umah sebab aku degil tak mau pi klinik la... La ni, kata minggu depan plak =p

Aku siap tanya soalan tak berapa nak pandai lagi pada Encik Asam Boi (AB):

N : Tak takut rindu ke?

AB : Ala, nak buat camaner. Hujan ni kan? Awak tu pon baru nak sihat balik. Takpelah. Minggu depan eh?

N: Betul ni tak takut rindu?

AB : Takpe... Kena tahan lah. Lagipon orang tu bukan pi mana- mana pon kan? Kat situ jugak dia... hehe (sempat lagi nak gelak).

N : Erm, ok... (masa ni dah kechiwa dah tak dapat jumpa dia).

AB : Takpe, nanti kita jumpa lepas saya balik dari kampung eh? Minggu depan awak mesti dah sihat dah.

N : Ok :(

Huhu... baru aku tau pening kepala jugak ada boyfriend ni kan? Baru tau rasa nak rindu ngan orang. Kalo dulu, tang nak rindu pada secret admirer takde la sedahsyat ni. huhuu... Ataupun masa zaman-zaman ada boyfriend time takde perasaan sangat tuh (owh ye... aku ni dulu hati batu. Sekarang je dah lembut sket). Lagi la hampeh~


p/s: Ni dah masuk kes manja ke? Owh, tidakkk...

4 comments:

f@nna said...

oh yeah cik nanie...pening bangat heheh..dulu b4 ade cik ayie f@nna kate kahwin after 28.lepas dah ada die, rase cam mase umur 22 hari tu kalau boleh kahwin memang dah selamat agaknye ngehngehngeh...

elanie*Q said...

f@nna: hehehe...kan? rs cm lame sgt je kalo tak dpt jumpa sehari..mine, bagi can la 2 hari. tp ni dah seminggu nih. huuu~

p/s: f@nna, ni dah masuk 24 nih...dh kat tgh2. jdnyer, plan dah bertukar kawen umur brp plak?

f@nna said...

hahaha...tungguuuu ;p yang penting tak mau lebih 27thn la hehe

elanie*Q said...

ececeh...sempat kumpul duit tuh cek f@nna. dan kumpul anak kucing bebanyak. heee~