Friday, July 17, 2009

tak sabar nyer~

Yey!!!

[Status Facebook: Elanie Mohd Khair dah xdemam lg sebab dah jumpa 'ubat'nye~ heee ;D]


Pagi tadi Bong komen kat status FB aku. So, dia ada selitkan sekali yang kemungkinan besar plan dia nak turun KL buat tesis dan beronggeng lepas tension ngan kami tiga orang ni pada 20hb, ON. Kalo jadi, 3 hari 2 malam tido kat umah kebun Along. Buat sleepover. Weheee~ Harap-harap tuan rumah ok lah (sebab Along tak reply lagi mesej aku).

Tak sabar nak jumpa Alang ngan Bong. Termasuklah jumpa Along sekali wpun hari tu baru jumpa ngan dia. But, I tell you, tak puas bila hangout ngan dorang ni. Bayangkan je la semester lepas duduk bilik dekat-dekat pon, asyik-asyik melepek kat bilik dorang (tak jugak, sebab selalunya dorang je melepek kat bilik aku ngan Along... hehe).

Dorang ni la geng berposing yang paling sukses selain kawan-kawan aku yang lain. Sebab dorang tau queue dorang nak amek gambar masing-masing bila kita dah tolong amekkan gambar untuk dorang (faham tak?). Maksudnya, kalo aku yang pegang kamera masa tu, dah amek gambar dorang, secara otomatiknya dorang akan cakap, 'meh, biar saya tolong snapkan gambar korang plak'. I LIKE IT~ Sama-sama ada kepentingan dalam bergambar dan menjadi subjek pada sesi bergambar hari tu. Tak berat sebelah. Ada setengah orang, nak gambar dia je ada dalam setiap kepingan yang di'snap', tapi sendiri tak reti-reti nak tolong snapkan gambar orang lain. Huh~

p/s: Bunga ros saya dah kembang sikit. Wangi~ sudah pastilah berbau ros, kan? Baru perasan, bunga ros putih tu bukan warna putih bersih, tapi ada sikit warna hijau kat hujung kelopaknya. Awwww...sangat lawa ;D lalalala~

No comments: