Friday, July 24, 2009

sekarang ni...

Bukan tak nak update, tapi masa tak mengizinkan. Banyak keje nak kena cramped kan dalam dua tiga hari ni. Dah la keje banyak, sekarang ni:
  • bertimbun keje tesis yang aku kena siapkan atau separa siapkan before jumpa Dr. Er minggu depan;
  • aku kena pergi konferens Pengawalan Denggi kat Nilai Spring Resort Hotel 28 dan 29 Julai ni hanya dengan RA Dr aku...huhu...mati tak bergambar aku ngan kakak nih :(
  • aku nak 'cuti', so, extra penat...rasa nak tido je...huhu :(
  • tengah kepingin nak makan benda-benda manis...Sebabnya, sebab di atas nih. Bila nak cuti, asyik nak makan. Huh~
  • aku nak kemas laptop, nak bawak pi balik kampung sebab ada sepupu kawen (balik sampai hari Ahad) dan kat kampung takde line Broadband! Waduh, waduh~
  • busy, busy dan busy...
  • aku rindu kat cik Abang aku...yang ni lagi la...Adoih~

Jadinya, keje men'update' blog ni nanti la eh. Rasa cam tak sempat je nak cari masa sampai Khamis minggu depan. Ok, takpe, we'll see...

No comments: