Wednesday, July 1, 2009

~Julai~

Dah masuk bulan Julai dah. Pejam celik, pejam celik cuti semester aku nak habis dah. Huhu...tak puas la cuti. Nak lagi, lagi dan lagi...Boleh ke? hahaha...

Naik semester ni keje aku tinggal nak siapkan tesis je. Dengar macam sikit kan? Banyak la korang punya sikit. Bukan ada progress sangat pon tesis aku tu dari sem lepas. Heee~ Tak habis-habis, 'Ye, Dr. Er, nanti saya akan betulkan dan tambah ape-ape yang patut' dari sem lepas...hihi ;D

Belum masuk bulan Julai lagi hari tu aku dah kena tanda dalam diari aku, 7 Julai ni ada pembentangan proposal tesis aku di UNU-IIGH, HUKM. Dah macam Medical Doctor kan aku ni? Classmates aku semua bentang proposal tesis sekali je kat fakulti. Aku kena bentang dua kali. Satu kat HUKM, sekali lagi baru kat fakulti. Giler betul! Macam gah sangat je dengar. Padahal menggigil kepala lutut nih sebab proposal tak siap lagi...waaaaaaa~

The rest of bulan Julai, belum ada apa-apa perancangan lagi kecuali perancangan jumpa penyelia tesis aku (Dr. Er kesayangan tu); masuk library; hangout dengan Cek Ain, Shidah dan Nad (bergosip dengan dorang ni agenda wajib); lagi? Bergambar ; jogging dan...Encik Asam Boi masuk dalam perancangan tak? Of course lah awak...heee~ Jangan risau okeh? ;D

2 comments:

f@nna said...

bestnye blaja...bestnye bestnyeee!cik nanie,do enjoy the moments ok.gd luck untuk presentation ;p

elanie*Q said...

yep, mmg best blaja. yg tak bestnya bila sampai tang kena buat tesis tuh.

hish....well, i'm enjoying it cek f@nna. rs cm taknak hbs blaja nak smbung, sambung dan sambung lagi...heee~ (tak keje plak aku kang).

bdw, thanx 4 ur wish. i do hope dat i'll nail it! yeah!!! ;)