Wednesday, August 5, 2009

Girl's Day Out 010809

Hey, hey!!!

Petang 1 Ogos ritu lepas dating ngan Cik Abang aku, aku kuar ngan member rapat sekolah lama dulu. My old, old friends ada yang sejak sekolah rendah (aTiQue ngan LiyanaRoxx) dan member rapat sekolah menengah (YesO).

Plan petang tu sebenarnya dibuat secara spontan oleh aTiQue. Ye lah, kalo ikutkan nak kuar Ahad tapi aTiQue ada hal plak, so tukar ke petang Sabtu lepas aku balik dating, lepas aTiQue servis kereta dia. Kebetulan LiyanaRoxx ngan YesO pun free hari tu, ape lagi... jom,jom, kita pi tengok movie lah kat Galaxy Ampang!

Petang tu LiyanaRoxx amek aku, YesO ngan aTiQue kat umah. Hihi... gilir-gilir jadi driver kan, syok jugak (salunya kalo kuar sebelum ni aku yang suka offer drive). Movie kul 445ptg, sampai kat Galaxy dalam kul 4ptg, sempat pi minum-minum kat kedai makan yang satu floor ngan MBO tu. Borak-borak, LiyanaRoxx ngan aku seperti biasa lah, memang camwhore habis; kamera tak pernah tinggal kat umah, mesti bawak kemana saje. Semua gambar nak tangkap. Lagi-lagi aku, kalo boleh tak nak missed ape-ape aksi pon.

Kitorang tengok citer The Proposal. Best sangat! Gelak sampai tak ingat dunia, sampai sakit perut, senak... Lagi-lagi ada favourite actress aku berlakon (Sandra Bullock), huhu... perfect sangat! So, kuar je movie, LiyanaRoxx buat marathon ke toilet. So, kitorang bertiga ni ditinggalkan kat belakang. Ape lagi, snap-snap gambar lah berlatarbelakangkan poster movie yang ada.

Balik tu, pi OldTown kat Ampang Point. Snap-snap jugak kejenye. Dia makan, dia minum sumerlah. Dan mentang-mentanglah aku sorang je yang baru dua kali jejak kaki kat OldTown tu, dorang sumer sumbat mulut aku, swuh aku rasa menu yang dorang pilih tu. Tetibe aku jadi macam budak manja mintak disuap-suap... aduhai... malu la aku, tapi bila makanan dah disua ke mulut, nganga je la kan? hehe ;D

Dalam 745ptg kitorang pon balik lah... Pulang ke jalan yang benar ye kawan-kawan. hehe...

p/s: Ni versi [LiyanaRoxx] untuk entry Girl's Day Out ni. Dan gambar dari [PicasaWeb] aku. Enjoy~ Owh, tengah malam tu Cik Abang aku sampai kampung dia.

No comments: