Friday, August 14, 2009

hasrat terbantut

Tapi, hasrat aku nak membusykan diri kat 'ofis' Ibu seperti telah dibantutkan oleh lecturer kesayangan aku tu. Petang tadi tengah syok aku layan FB, tetibe dia buzz aku kat YM! Adeh~

Memula dia puji poster yang aku siapkan edit tu, kata lawa. Dah tu, masa dia YM aku tu, aku baru lepas dapat emel dari RA lecturer aku tu. Forward dari lecturer aku, untuk buat ANOTHER POSTER, due 31st August nih! Kali ni banyak yang kene tambah. So, another framework to be put into it. 'Owh, shoot! I hate editing!'

Lec aku siap cakap, since dah ada 'kepakaran', then dia mintak aku buat poster ni lagi. Ni yang aku menyampah nak jadi baik sangat ni. Keje tesis dia yang ada tu pon tak siap-siap, nak kena tambah poster lain plak.

Semalam berserabot otak aku dok edit framework yang dia bagi last minit tu, dah elok-elok aku edit yang framework I, dia mintak masukkan framework II sekali. Tetibe aku rasa hangin satu badan, aku call Lec aku tu, aku cakap tak muat nak masukkan dua-dua sekali. Lagi satu, sebabnya aku rush nak emel pada Alang sebelum pejabat PPSPP tutup. Masa tu dah kul 230ptg dah. Hish! Last-last dia kata guna framework II. Aiyooo!!! penat woo aku dok edit framework I tu, boleh dengan senang lenang nye dia swuh aku masukkan framework II, dah la kena edit yang tu plak! Sabar Nanie, sabar... Pening kepala aku semalam menjadi-jadi bila dia swuh tukar framework tu, trus aku pi solat Zuhur dulu. Lepas solat baru ok sket hati aku yang membara ni.

Kali ni, poster in English plak. Bahan dah ada tinggal copy and paste je. Bagus! Tadi dia dah cakap nexweek dia nak tengok poster tu.

p/s: Apparently, misi aku nak berserabot kan dapur Ibu terbantut lagi. So, weekend ni nak kena berserabotkan otak untuk draft out poster ngan tesis thingy plak. Haishhh~

2 comments:

aTiQue said...

itu la masalah bos2 nie~ lupe kita student~ grrrrrr

elanie*Q said...

tau xpe. huish...geram aku weh!