Thursday, August 20, 2009

cOnvo without mE~

Tajuk giler macam kontroversi habes! Sebenarnya, last Tuesday (180809) my classmates dari Environmental Management dah pon selamat pakai jubah hijau (Konvokesyen). Huhu... supposedly aku, Along, Alang, Bong konvo sekali. Tapi, beselah kami ni nak balun habis-habisan untuk subjek semester lepas yang agak berat la jugaks. Kesimpulannya, kami konvo tahun depan~

Hari tu classmates kitorang yang sempat konvo tahun ni ada 6 orang je; 3 darinya memang close frens grup aku (Peggy, Ling-ling, Pua). Seminggu sebelum tarikh konvo untuk course kami ni, Peggy siap mesej aku, ajak datang time majlis dorang. Ling-ling siap tepon aku! hehe :) Bila dah ajak, aku ni tak boleh nak tolak; lagi-lagi yang ajak tu member sekelas yang kamceng (sebab yang lagi 3 orang tu aku tak 'masuk' sangat).

Peggy jemput kami berempat ni datang; tapi memandangkan Along masih demam dan Bong dekat Pahang, so aku ngan Alang je dapat datang. Ada wakil dah ok dah walaupon rasa memang tak cukup korum :(

Sempat bergambar dalam 5-6 keping ngan dorang tu, dan lepas tu aku ngan Alang blah jalan-jalan kat khemah jual bunga-bunga (konvo ni tak sah takde kedai jual bunga, bear segala).

p/s: Congratulations guys! Hope you will succeed in ur future ahead + wish yang paling tak boleh blah dari aku ---> Don't forget our convocation next year!!! ;D

No comments: