Friday, August 14, 2009

rindu~

Saya rindu kat Cik Abang saya~

It's as simple as that. Betul nih. Dah 4 hari tak jumpa dia (ala Nanie, sebelum ni sampai 9 hari tak jumpa, boleh je? 'Well, 9 hari tu sampai demam-demam ok?' haha).

This time around, dia banyak sms je sebabnya kat kampung dia, ada ramai askar-askar upahan yang kecik lagi comel termasuk ngan big boss masing-masing. Semua ada! Dari Kak Long, Angah, Alang, mak ngan Tok dia pon ada!

Lawak je malam tadi bila aku tepon dia kejap, dia cakap berbisik. 'Awat la dia nih?'.

N : Hello?

AB: Ha...cuk... (sambil berbisik)

N : Asal nih? (berbisik jugaks)

AB: Line tak clear la...

N : Owh...hahah ;D Ok, ok...Selamat malam!

Selang beberapa minit, Abang hantar sms -- 'Sorry cuk, segan la nak jawab tepon, Tok tu kalo dari jauh pon boleh dengar' -- Lebih kurang cenggitu la sms yang dia bagi. Aduhaiii...

p/s: Cakap orang, aku pon lebih kurang je. Kalo aku, agaknya jawab pon tegak je, macam orang takde perasaan. Macam yang pernah jadi sebelum ni. Hehe~

2 comments:

f@nna said...

hahah same cam f@nna ;p dulu giler hairan ape lak kalo couple ni jumper every week.tak bosan ke hehe.siap cakap kat diri sendiri, if ade bf jumpe 2 minggu sekali ke, sebulan sekali ke... sekali amik, mase kat u dulu 2-3 kali seminggu die datang haha.even 30 minit jumpe pun jadi la ;p hihi

p/s : update ur link ok dear.currently tukar to minahmanis2.blogspot.com heheh

elanie*Q said...

tu la f@nna, skrg ni ckp kene berlapik. jgn simply kata NO to this and that sebab selalunya memang akan kena btg hidung sendiri. haha... tp mmg btul pon, dpt jumpa 30min pon jadiklah, senang hati untuk 2-3 hari, kan? lalala~