Tuesday, August 25, 2009

4th Ramadhan

Aiyayyayyy~

Aku ni sebuk je buat countdown puasa dalam ni. Dah la tengah tak pose, hahaha ;D

Siyes, aku sangat malas time-time 'cuti' cenggini. Hari ni plan memang nak pi UKM. Nak buat keje. Tapi, sebelum kuar umah, nak tinggalkan si Eli kat umah sensorang, aku kena settlekan banyak benda. Dari sidai kain, lipat kain semalam yang masih berbaki sebab semalam tak kering sangat, itu ini, tengok-tengok jam dah pukul 930pg. Hmm... alang-alang dah lambat, aku trus settlekan edit tesis aku, print trus, senang citer. Sekurang-kurangnya datang UKM nanti tak payah pi CC nak print kan?

Around kul 1020pg aku baru gerak pi UKM, disebabkan memang dah tersangat lambat dan masa sampai pon dah panas, aku decide tak jadi lepak library. Duk kat billik Alang je, konon- konon nak siapkan poster Perubahan Iklim tu; tapi masih ada 2-3 bahan yang RA lecturer aku tak attached sekali kat emel. So, baru dapat buat 3/4. Kira oklah.

Plan hari ni ingat nak jumpa lecturer aku petang ni pon tak jadi sebab dia kata dia free lepas pukul 5ptg, so, buhbye jela (time puasa ni jalan EXTRA jammed okeh). Jumpa esok trus lagi senang, after 130ptg dia kata dia free. Lagipun, janji nak jumpa ngan buah hati around kul 320ptg camtu. InsyaAllah jadi jumpa hari ni.

p/s: Ngantuk time pepanas ni buat keje =P

No comments: