Thursday, August 6, 2009

mE..YesO..Tj

Ish, ish... entry untuk yang ni lupa daa... hari Jumaat ritu aku sempat luang masa jumpa YesO dan minum-minum kat OldTown Ampang Waterfront tu. Dok kat situ berborak dari kul 2 sampai kul 6ptg before kitorang jenguk Tj kat umah dia.

Pasal Tj, Sabtu 010809 dia kena ke Kota Tinggi, Johor tempat posting mengajar dia. 030809 (Isnin) dia dah mula mengajar kat Sekolah Kebangsaan Panchor, Kota Tinggi. Plan asal nak ajak dia hangout sekali kat OldTown tapi disebabkan banyak lagi benda dia tak settle lagi, so, dia menolak untuk hangout sekali. Tapi, sebab aku pikir yang Tj tu dah dekat 3 tahun tak jumpa YesO, aku bawakkan jugak YesO pi umah Tj (padahal umah dekat satu taman je, tapi tak jumpa tu macam umah masing-masing lain-lain negeri je).

Dok berborak kat taman permainan depan umah Tj tu dari kul 615ptg sampai la Maghrib. Ish, ish... anak dara sape ni tak reti-reti nak balik ni? Huhu... entah. Rasa sayang nak balik. Tj ni member shopping aku yang tegar, sebabnye bila kuar shopping ngan dia, aku tak bli ape pon, dia je yang beli tak ingat nak berhenti. hehe... Syok btul tengok dia shopping ;D

I'll miss her. Tj ni pon antara salah sorang kawan rapat aku masa sekolah menengah dulu, sampai la sekarang. Happy go lucky je budak nih. Susah nak tengok dia sedih, but once dia sedih, satu muka merah, tapi sempat gelak jugak. Banyak gak gosip yang aku kongsi ngan dia nih. One thing for sure, kalo nama pon kawan rapat, banyak rahsia yang akan aku kongsi ngan dorang nih. Macam, 'cerita aku, cerita ko jugak'.

p/s: So, jauh dah kawan rapat aku yang sorang ni. Buhbye Ampang, hi hi Johor... hehe... Takpe, Tj kata bulan 8 ni ada cuti sekolah. Tak sabar nak jumpa dia lagi! Weheee~

4 comments:

f@nna said...

tj as in liana johari kan hehe..wahh sampai je johor ek die poie.

ahaha duduk satu taman tapi cam duk negeri lain2 ;p sangat betul hihihi

nanti sampaikan salam f@nna kat die ek nanie :)

elanie*Q said...

yep, Liana Johari.Nama glam dia, Tj sebab ramai benor budak nama Liana time kitorang skolah kar ARGS ms tuh. Tu lah, smpai ke Johor. Naseb tak ke 'oversea', kat pedalaman tuh. Kalo tak, lg tak nmpk2 muka dia.


p/s:Insyaallah nanie smpaikan slaam f@nna tu ;)

Liyana said...

morning dear!!!sorry mlm tadik as usual bband buat hal lagik...sat lagik ana nak sound kaw2 dia punya call centre..penat dah dok ngadap masalah yg sama!!!tq ye dgr my problem malam tadik...kisah nanie btol2 membuatkan ana suspect u ar!!!eh silap2...RESPECT!!!=D

elanie*Q said...

Liyanaroxx: suspect? owh no..suspect ape tuh? haha...owh, dat thing.. selagi nanie x buat mcm tu, selagi tu nanie rs takde hak pd hidup nanie sdri. cter psl tu nanie takle post kat sini, sbb cik abg nanie akan baca. So, it better be secret between us.

p/s: pg esoknye tu (semalam) lepas nanie cter kat ana dlm YM, kwn rapat nanie sorg ni plak tpon (mcm tetau je nanie tgh down jugak), bila dia ty, first time nanie nangis bercerita ngan dia. huhu... but bdw ana, thanx jugak sbb dgr cter nanie. LOve u!! :)