Monday, August 24, 2009

perasaan?

Kalo ikut personaliti Powerful Choleric aku, aku ni orang yang takde perasaan. Ehem! Mana boleh jadi macam ni. Aku dah perlu berubah dah sekarang ni, kena seimbang kan ape yang patut, mana best life takde perasaan kan? Well, hidup kena lebih positif, benda-benda negatif ni kena letak tepi dah, buang masa je melayan benda yang boleh buat diri kita sendiri jatuh, kan?

Hari ni aku nak luahkan perasaan aku pada orang sekeliling~
  1. Nanie sayang Ibu, Abah, Eli, Abang Arief, Kak Lin + Myra! Sayanggggg sangat pada kamu! I know I cannot live in this world without you~
  2. Cuk sayang buah hati Cuk yang sorang ni (Nak sebut nama boleh? - Mohd. Qhohar -).
  3. Nanie sayang giler kat kawan-kawan rapat Nanie ni --> aTiQue, LiyanaRoxx (beb, aku sayang korang sangat, korang hidup aku...sedih plak rasanya), Tj, YesO, Killeroses.
  4. Angah sayangggg sangat kat adik beradik (lain mak, lain bapak) Angah ni --> Along (thanx for being there for me thru ups and downs), Alang (yang dah pandai kenakan orang sekarang ni), Bong (Angah tau mesti Bong geli dengar kan? hahaha).
Orang yang kenal aku dulu-dulu, aku jenis takkan sebut benda-benda macam ni depan orang lain. Well, ada pepatah mengatakan bahawa, the things you don't tell, people won't know (benda yang kita tak sebut/ ungkapkan, orang lain takkan tau). Walaupon aku luahkan perasaan ni dalam blog je, dan orang sebenar tak dengar dari mulut aku sendiri, tapi, semua benda bermula dengan langkah yang kecik, kan? Kalo tak, takde la kita dapat pepatah -- Sikit-sikit, lama-lama jadi bukit -- (haa... dah mula dah aku menganalisa pepatah Melayu nih).

p/s: Lega hati dah dapat luah semua. Esok-esok aku nak try cakap depan-depan plak ;)

2 comments:

Liyana said...

Nanie dearie..
u know dat i do love u so much too!!!
anda & atique adalah 2 orang kawan saya yang saya sayang sangat...
semoga persahabatan ini kekal sehingga ke akhir hayat ye?

LOVE YOU!!!

elanie*Q said...

LiyanaRoxx:InsyaAllah Ana!! heee~ Kalo dulu ssh sket nanie nak ngaku nanie syg sesape wpun pada sahabat baik sendiri. Now, i felt a lot more open tau :) and relieve!

syg awak juga!!!