Friday, June 12, 2009

the black + white

Tadi aku saja je pi tengok gambar lama-lama dalam lappy aku nih.

Godek punya godek...Baru aku perasan, aku banyak bergambar samada bertudung putih atau hitam. Tak banyak yang bertudung warna warni.

Dan aku perasan, bila aku bertudung selain warna hitam dan putih tu, memang maksudnya aku nak melawa pada hari itu. Nak meriah sikit. Nak bergaya sikit.

Bila bertudung hitam dan putih ni, tandanya aku tengah malas tahap gaban, tengah malas nak gosok tudung, mood takde nak pakai baju yang memerlukan aku bertudung colourful.

Tapi bila aku bertudung hitam, tak bermaksud aku ni budak emo ke ape. Senang kot. Sebab hitam tu masuk dengan mana-mana warna. Terbuktilah aku time tu tengah malas. Hehehe ;)

Bila bertudung putih pulak, ntah. I know I looked good in white. So, that's why putih menjadi poojaann hatiku~

No comments: