Monday, June 22, 2009

Discover Secret of Birthdate

You were born on 7th of March 1985.

:: Romantic (adakah? Cuba tanya orang len)
:: Idealistic and need a reason to be happy (saya tak memerlukan sebab untuk jadi happy. Ikut suka saya sendiri nak happy bila, nak sedih bila. Suka-suki sendiri)
:: Strong Family bond are important to them (yep)
:: Their decisions are driven by their emotion (erm, tak jugak. Kalo tengah emosi tapi time tu ada orang lagi emosi dari saya, saya jadi optimistik. Saya seorang yang realistik)
:: Like to help and take care others (Ye...hari tu hari dia, bila-bila pulak hari saya, saya pon tak tau bila)
:: Loyal and a good teacher (saya memang seorang yang setia. Tapi kalo seorang guru yang bagus? Erm, tak berapa nak bagus sebenarnya)
:: Love musics (owh, saya suka muzik. Dengar jela, main alat muzik pun tak tau. Kalo ada orang nak mainkan gitar depan saya, lagi saya suka. Cair gitu...)
:: Loyal to those who are serious in relationship (ye, sebab saya seorang yang setia. Saya akan setia pada siapa yang setia pada saya. Win-win situation)
:: Need to learn what can and can't change (erm, tak jugak. Redha je)


p/s: Ni pon saja-saja buat test kat FB. Seperti biasa macam semalam jugak, mood saya tak berapa nak bagus hari ni. So; blur-blur sket, ngantuk lagi walaupun dah tido selama 10 jam malam semalam, rasa nak makan coklat banyak-banyak, erm...ape lagi? Tu je kot.

No comments: