Monday, June 22, 2009

Pak Li Kopitiam

Jap, nak sambung rancangan JJCM ngan Kak Aina. Tapi malas nak citer panjang-panjang.

Semalam masa kat Pak Li Kopitiam, Seksyen 7 baru Shah Alam, aku order Snow Ice: Durian Belanda. Kak Aina order Snow Ice: Durian Cendol.

Aku punya tu bahagian tengah Snow Ice tu dia letak susu cair kot. Kak Aina punya plak dia letak gula melaka. Ok la, not bad. Durian Belanda ni aku pernah makan sekali je kot. Tapi masa kecik dulu. So, ni baru masuk kali kedua cuba. Banyak betul dia letak. Memula tu ok lagi. Bila dah setengah mangkuk, aku dah naik mabuk makan durian belanda tu. Masam boleh tahan! Hehe. Last-last aku punya tak habis.

Dan kitorang order 2 set roti bakar ngan kaya dan mentega. Not bad jugak. Tak beli yang berat-berat pon sebab aku tak lalu nak makan sebenarnya. Badan aku dah rasa sangat lesu masa tu (pastu pandai plak pi order benda ber'ais' lagi. Memang cari pasal). Yang aku tau masa tu, aku nak cepat-cepat dapat order and nak balik Ampang. huhu...

Tapi enjoy gambar nih.

Snow Ice: Durian Belanda

Snow Ice: Durian Cendol

Depan sekali tu Roti Bakar yang kitorang order.

2 comments:

aTiQue said...

cik nanie, awak kan nk diet..apa nie mkn eskrem lak.....isshh3333 hehehehe sedapnya cendoi tuhhh

elanie*Q said...

hahah...diet pon diet jugak. tapi tak larat tengok menu tuh cm memanggil-manggil ;) lepas tu org belanja plak tu, jalan jew...hihi