Monday, June 29, 2009

sepetang bersama...

Owh, petang tadi saya jumpa dengan...jeng, jeng, jeng...

orang yang tolong carikan bunga Flip Flap (Qiqi) saya tu...

saya panggil dia 'Encik Asam Boi'.

Dah, dah...nama sebenar adalah rahsia. Sila jangan tanya soalan banyak-banyak. Dan entry ni bukan saja-saja nak bagi gempak blog ni ok?

Heee~

Saya sangat seronok sebab dapat jumpa dia :D

Kesian dia kena turunkan tahap ke'macho'an dia sekejap sebab saya mintak dia men buaian ngan saya (buang tebiat pon ada gak. Tapi sebab takde budak-budak yang nak men, layan je lah buaian tu). Hahaha ;D

Tu lah, bila dah datang perangai tak senonoh saya, camtu la jadiknye. hihi...Sabar je la ye, awak... Bukan selalu pon nak buat perangai macam tu ;)

p/s: Nanti bila-bila nak jumpa saya, cakap je. Saya ni belum keje lagi. Komitmen saya hanya pada family dan lappy saya je. Jadinya, bila-bila pon boleh ;)

2 comments:

Liyana said...

Siapakah jejakan itew?x kira!x kira!ana nak tau gak!!!kalo nanie x bgtau...ana nak majuk dgn nanie!!!hahahaha *gle gedix*

elanie*Q said...

wahahaha...dh agak dh mesti ada soalan cepumas lepas post ini dipublish.

A: tiada sesiapa la cik LiyanaRoxx kesayanganku ini. Nak majuk, majuklah. sendiri pujuk haaa...

muahahahaha (gila kejam punya statement)