Thursday, June 4, 2009

Essence of Blogging

Aku buat blog ni untuk luahkan perasaan aku.

Apa yang aku rasa; suka, duka, bengang, sakit hati...semua aku tulis kat sini.

Tapi tanpa sebarang niat nak sakitkan hati orang lain, nak lukakan hati, nak bagi orang lain terasa hati ngan aku. No, it never was about that.

Kadang-kadang ada benda yang aku tak cerita ngan orang, aku tulis dalam my dearest blog aku ni. Well, memang takde privacy, but who cares? Ada setengah yang baca blog aku nih, tak knal aku pon. Hanya sekadar gambar kat profile tu je tak menggambarkan aku sepenuhnya.

Bacalah. As far as I'm concern, aku tak tulis nama sesiapa yang tak sepatutnya aku tulis dalam nih. Kalo ada pon, it means I acknowledged them in my life. Bagi aku, semua tu tak salah. Aku tak kutuk dorang dalam blog aku. Macam aku cakap awal tadi; aku cuba menjaga apa yang sepatutnya dijaga supaya tak ada sesiapa terasa hati dengan aku.

So, kepada sesape yang pernah melawat blog aku nih, jika ada nama anda tertaip disini, jika ada yang terasa hati dengan apa yang aku tulis disini; maafkan aku.

No comments: