Saturday, June 20, 2009

macam takde keje

hahahah...at last, entry ni entry yang ke-36 untuk bulan Jun ni. Macam takde keje dah aku bulan ni bila tengah cuti. Kalo ikutkan, aku tengok member bloggers aku sumer jenis yang rajin meng'update' blog dorang. Tapi bulan ni bulan aku, yey!!! Sebabnya aku belum start kelas lagi. Jadinya, extra rajin la. Tapi tunggu aku start semester baru awal bulan 7 ni, silap-silap nak update pon aku malas. Tunggu kena bebel ngan cik LiyanaRoxx baru terhegeh-hegeh update. Padahal semester baru ni aku hanya amek tesis je.

Ntah, tengok keutamaan jugak kot. Semester baru ni aku dok umah je. Ulang-alik dari rumah ke UKM. Banyak masa atas jalan pon membuatkan aku penat dan malas. Tengoklah. You'll be lucky now if not later. That's why keje aku asyik dok meng'update' blog je skrg nih.

No comments: