Tuesday, June 16, 2009

Result Semester II

wehooooo~

Result semester II sudah keluar!

Best, best dan SAAAAANGATTTT best result ku~

Alhamdulillah.

Berkat ada rumate (Along) yang best, jadi pembakar semangat throughout semester lepas (Mana taknya, dia study, aku plak tido. Dia tido, aku tido jugak...hehe).

Berkat study sama-sama ngan Bong dan Alang kat bilik Bong (sambil aku tolong halau ulat hitam yang masuk bilik Bong. Ceh~ hehe).

Berkat bangun pagi-pagi, pergi breakfast kat McD Bangi dengan Bong dan Mama before exam Dr. K dan Prof Z (malam tu tak boleh tido sebab asid dah memenuhi perut aku. Perut masuk angin daaa...).

Terima kasih kawan-kawan sekalian~

Give yourself a big round applause.

Aku pasti result korang pon se'best' result aku ;)

Anda semua rakan dan sahabat susah senang serta pembakar semangat aku sepanjang semester lepas.

Syukur Alhamdulillah;)

No comments: