Tuesday, June 16, 2009

Recently BM addict!

Whoa~

Kenapa tetiba aku rasa aku jadi pengutara BM yang sejati sekarang nih? Aku rasa dah beberapa entry aku fully in Bahasa Melayu. Berjaya jugak akhirnya. Alhamdulillah.

Terima kasih daun keladi kepada 'Hamba Allah' yang sorang tu (terima kasih, awak. hehe. Ikhlas nih). Dia suruh saya cakap Melayu sekarang. Walaupon berbelit kadang-kadang lidah ni nak buat ayat BM yang tahap A1 macam masa SPM dulu. Tapi akan saya gagahi jugak demi untuk awak, untuk penulisan tesis saya yang Nad pernah kutuk dulu (haha ;D Bayangkan jelah ayat BM teruk sangat) dan untuk...untuk...untuk ape yer? Lost lagi. Muahahaa...

Dan kenapa tetiba jadi sopan nih? Ermm...tapi bagus jugak. Jadik perempuan Melayu yang tak berapa nak akhir. Hihi...

Hish, dah mula nak mengarut. Ok, chow dulu. Nak siapkan proposal tesis yang dah delay dua minggu tu. Cari semangat~

No comments: