Thursday, June 25, 2009

cerewet

Ish, aku cerewet rupanya. Sangat cerewet. Itu tak kena, ini tak kena; yang itu tak sesuai, yang ini tak sesuai. Macam-macam. Ni mesti dah terikut Ibu. hihi...Ibu borek anak rintik ;D

Tengah tengok tudung cantik-cantik dalam blog orang len. Erm, cantik memang cantik. Tapi aku nak simple-simple je. Sulam sket, ada diamond-diamond sket sudah laa (walaupon sifat diamond tu bila dah 2-3 kali basuh, berterabur dalam mesin basuh..hihi) Ini siap ada batu bentuk air mata la, tudung bawal sulam tali kasut (mak aii, tali kasut pon dah nak jadi perhiasan tudung..hihi), bentuk mata ikan la, macam-macam...Kalo dah tahap kecerewetan aku macam ni; itu tak boleh, ini tak boleh; erm...nak kena pi cari sendiri, depan-depan mata, takleh tengok dalam online je. huhu...

Tapi...nak pi Jalan TAR kena ada member temankan. Kat situ sebab ramai orang, tak suka nak berserabutkan kepala ngan orang yang aku tak kenal. Kat situ je aku suka cari tudung, sebab boleh dapat murah (yang tak berapa nak murah pon sebenarnya).

Jadinya, anyone nak temankan?

No comments: